امام‌جمعه سبزوار گفت: ۲۲ بهمن نمایش وحدت و قدم‌های عزتمند ملت ایران است و با همین نمایش بار دیگر دشمنان به شگفتی وادار و مشت محکم به دهان آنها زده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۴۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نمازجمعه سبزوار اعلام کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی پایبندی ملت ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و مردم با حضور پرشور خود ثابت می‌کنند که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

 وی افزود: ایمان به خدا، پیروی از ولایت‌فقیه و وحدت و انسجام مردم از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 مقیسه عنوان کرد: در شرایطی که غرب برای بقای حکومت پهلوی به‌عنوان ژاندارم منطقه هزینه‌های فراوانی می‌کرد، آن حکومت وابسته با رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم سرنگون شد.

 امام‌جمعه سبزوار بیان کرد: با نمایش وحدت و قدم‌های عزتمند ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر دشمنان را به شگفتی وادار و مشت محکم به دهان آنها زده می‌شود.

 وی توضیح داد: مردم بابصیرت ایران اسلامی همچنین با حضور در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند نشان خواهند داد با وجود برخی سختی‌ها به خون شهدا وفادارند.

 خطیب جمعه سبزوار تصریح کرد: حضور مردم، پایگاه و پشتوانه مستحکمی برای نظام جمهوری اسلامی است که تجلی این حضور همواره در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و دیگر صحنه‌ها به نمایش گذاشته شده است.

 وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و صندوق‌های رأی برای گزینش نمایندگان خود به معاندان انقلاب و دشمنان خون شهدا و ولایت اعلام می‌کنند که با وجود مشکلات پای پرچم ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار